کاروبار اور ترقی کے لیے سنہری پوائنٹس
" اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کس قسم کا چھوٹا کاروبار چلا رہے ہیں، آپ اپنی فروخت میں اضافہ اور اپنی آمدنی میں اضافہ کرنا چاہیں گے۔ اسی لیے بہت سے لوگ اس بات میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ چھوٹے کاروبار کو کیسے بڑھایا جائے
آپ کے چھوٹے کاروبار کو مؤثر طریقے سے اور مؤثر طریقے سے سکیل کرنا مشکل ہوسکتا ہے. اس کے لیے آپ کی کمپنی کے مختلف حصوں سے سمارٹ اپروچ اور کوشش کی ضرورت ہے، بشمول:
سیلز
مارکیٹنگ
مالیات
قانونی ماہر
5 حکمت عملی ہیں جو آپ کاروبار کی ترقی کو تیز کرنے میں مدد کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔
1. تحقیق کرنا
جب آپ اپنے چھوٹے کاروبار کو بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ کو مارکیٹ ریسرچ کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ نہ صرف آپ کو اپنے موجودہ گاہکوں بلکہ اپنے ممکنہ گاہکوں کو بھی بہتر طور پر سمجھنے دیتا ہے۔ اپنی ٹارگٹ مارکیٹ کے بارے میں بصیرت حاصل کرنا اور جاننا ضروری ہے کہ ان کی ضروریات کیا ہیں۔ اس طرح، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ آپ کا کاروبار کیسے بڑھ سکتا ہے اور ان ضروریات کو پورا کرنے کے لیے کس طرح تبدیل ہو سکتا ہے۔
2. اسٹریٹجک شراکت داری کی تشکیل
کسی دوسرے کاروبار کے ساتھ اسٹریٹجک پارٹنرشپ میں داخل ہونے سے آپ کو گاہکوں کے وسیع نیٹ ورک تک پہنچنے یا اپنے کاروباری منصوبے میں اسٹریٹجک اہداف کے ساتھ ترقی کو ہم آہنگ کرنے کا موقع مل سکتا ہے۔ کامیاب اسٹریٹجک پارٹنرشپ کی ایک مثال Starbucks اور دیگر اسٹورز، جیسے Barnes & Noble یا Target کے درمیان ہے۔ شراکت داری ایک پروڈکٹ کو ملک بھر میں بہت سے ریٹیل اسٹورز میں ڈالتی ہے، جس سے اس کی رسائی اور آمدنی میں اضافہ ہوتا ہے۔
3. اپنی مصنوعات یا خدمات کی پیشکش کو متنوع بنائیں
اگر آپ کو اپنی اہم مصنوعات یا سروس گاہکوں کو فروخت کرنے میں کامیابی ملی ہے۔ یہی چیز ہے جس نے آپ کو اپنے چھوٹے کاروبار کو بڑھانے کے بارے میں سوچنے پر مجبور کیا۔ اب، مختلف مصنوعات یا خدمات پیش کرنے سے آپ کو نئے گاہک حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ یہ کر سکتے ہیں:
· نئی مصنوعات یا خدمات کے مواقع کی نشاندہی کرنا: یہ دیکھنے کے لیے مارکیٹ ریسرچ کریں کہ آیا کوئی نئی چیز ہے جسے آپ اپنے صارفین کو خریدنے کے لیے پیش کر سکتے ہیں۔
· اپنی موجودہ مصنوعات کو پیش کرنے کے مختلف طریقے تلاش کرنا: اس میں سبسکرپشنز یا بنڈلز شامل ہیں
4. حساب لگائیں کہ کون سا فارمولا کام کرتا ہے اور جب آپ لاگو کرتے ہیں تو اسے بہتر کریں۔
اگرچہ آپ اپنے چھوٹے کاروبار کو بڑھانے کے لیے مختلف حکمت عملیوں کا استعمال کر سکتے ہیں، لیکن یہ ضروری ہے کہ آپ پیمائش کریں کہ کیا کام کر رہا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کسٹمر لائلٹی پروگرام بناتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ اس سے گاہک کی برقراری میں بہتری نہیں آ رہی ہے، تو آپ کو اپنی حکمت عملی تبدیل کرنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ ہو سکتا ہے کہ یہ ایک کلائنٹ مینیجر کو حاصل کر کے اور آپ کے صارفین کے ساتھ مستقل بنیادوں پر اس کی بات چیت، یا ای میل مہم کے ذریعے یا سوشل میڈیا پر ان سے رابطہ کر کے ہو۔
5. نیٹ ورکنگ ایونٹس میں حصہ لیں۔
اپنے برانڈ کی رسائی کو بڑھانے سے آپ کو نئے گاہکوں کو راغب کرنے اور اپنے کاروبار کو بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔ ایسا کرنے کا ایک اچھا طریقہ نیٹ ورکنگ ایونٹس میں شرکت کرنا ہے۔ مقامی پیشہ ورانہ تنظیموں کو چیک کریں اور اپنے کاروبار کے بارے میں بات کرنے کے لیے چند تقریبات میں شرکت کرنے سے نہ گھبرائیں۔